72c304_c63ecf4884c94923a4616addc06b1c8bVorbim in acest review al cartii lui Eric Worre, despre 7 pasi care te vor conduce si iti vor arata cum sa devii un profesionist al vanzarilor in retea. Eric Worre este un lider de peste 25 de ani in domeniul vanzarilor in retea, doar din aceasta profesie a castigat peste 15 milioane de dolari, iar in acest review avem de a face cu experienta lui in acest domeniu ce este insumata intr-o carte de 152 de pagini cu titlul mentionat mai sus.

Nu am ales sa fac un review clasic, urmand cu strictete cei sapte pasi mentionati in titlu, ci am ales sa selectez cateva idei de baza din tot cuprinsul cartii, iar trecand peste aceste idei de la una la alta se formeaza un tot unitar, iar in aceasta modalitate ne putem da seama despre ce anume vrea sa ne vorbeasca aceasta carte.

 

Foarte pe scurt despre ce este vorba in domeniul vanzarilor in retea.

In domeniul vanzarilor in retea tu ai gasit un produs, pe care il indragesti, care iti este folositor, si mai degraba decat sa obtii tu unele resurse financiare de pe urma acelui produs, tu dai mai departe acel produs pentru simplul fapt ca esti convins ca poate sa CREEZE VALOARE si in vietile altor oameni, la fel cum produsul respectiv a creat valoare in viata ta!

Cum poate deveni cineva expert intr-un anume domeniu? Cum poate deveni cineva expert in domeniul vanzarilor in retea?

Simplu. Necesita sa citeasca, sa gandeasca, sa interiorizeze, sa acapareze, fiecare gand, fapta, comportament, mod de gandire a unor oameni care au deja succes in domeniul respectiv, iar mai apoi sa implementeze fiecare dintre aceste elemente regasite in expertiza oamenilor de succes, in viata lui sau in viata ei.

Este nevoie de cel putin 10.000 de ore de practica pentru a deveni un expert in orice domeniu.

 

Ideea #1. Incepe cu o lista scrisa a viitorilor tai prospecti.

Nu inceta niciodata sa adaugi nume de prospecti in cuprinsul acelei liste. Obiceiul oamenilor profesionsi este de a adauga cel putin doua nume zilnic, in lista lor. Atunci cand adaugi un nume, gandeste-te la alte doua sau trei persoane apropiate acelui individ. Adauga in lista chiar si acele persoane in randul carora stii ca exista un zid intre tine si ei, pentru expunerea produsului, momentan.

Un profesionist nu alearga niciodata dupa #noroc, #omul potrivit, #timpul potrivit, sau #locul potrivit. Un profesionist incepe chiar acum, cu contactele pe care le are acum, cu posibilitatile pe care le are acum, si transmite informatia mai departe cu acelasi calm sau cu aceeasi masura de entuziasm, indiferent ca vorbeste cu un student, cu un pensionar, sau ca vorbeste cu o adevarata celebritate sau primarul orasului.

 

Ideea #2. Profesionistii construiesc relatii, apoi ofera solutii relevante pentru viata prospectilor lor.

Scopul unui profesionist nu este de a pacali pe cineva anume. Sau de a castiga niste resurse financiare de pe urma comenzii unui produs, de catre cineva anume.

Scopul unui profesionist este de a avea o relatie reala si autentica cu prospectul sau. Scopul unui profesionist este de a oferi mai departe din valoarea creata de produs in viata lui, in vietile altora!

Scopul unui profesionist nu este doar cel de a aduce valoare in vietile altora, dar si de a oferi posibilitatea unei vieti mai BUNE!

Hartuitorii iti prezinta produsul si pleaca.

Amatorii iti prezinta produsul cu scopul de a castiga niste bani de pe urma ta.

Un profesionist iti prezinta produsul sau serviciul respectiv cu sincera oportunitate de a avea o viata mai buna prin intermediul acelui produs, pe langa valoarea reala care vine la pachet cu produsul respectiv.

 

Ideea #3. Profesionistii sunt adevarati consumatori ai produsului pe care il prezinta.

Scopul primordial al unui profesionist este la modul cel mai simplu, capacitatea de a fi un canal de comunicare dintre un produs si prospect. Prin exemplul si reusita lui personala, un profesionist transmite mai departe cum ii este schimbata si imbunatatita viata prin intermediul acelui produs.

 

Ideea #4. Oamenii nu sunt interesati de cat de multe informatii stie un profesionist despre produsul pe care il prezinta, ci sunt interesati de cum produsul respectiv a adus o schimbare majora in viata lui.

Un profesionist al domeniului vanzarilor in retea stie ca cea mai importanta modalitate de a acapara bunavointa si atentia altora, in prima faza, de a da o sansa produsului oferit, este prin insusi relatarea propriei lui povesti!

Oamenii vor sa vada care este schimbarea in urma folosirii acelui produs. Iar de aici revenim din nou la Ideea #3 – Profesionistii sunt adevarati consumatori ai produsului pe care il prezinta, Ideea #2 – Profesionistii construiesc relatii, inainte de a oferi solutii (ofera produsul cu cea mai mare sinceritate), Ideea #1 – Un profesionist isi largeste intotdeauna lista cu prospecti, se ocupa intotdeauna cu acelasi calm si determinare in transmiterea informatiei mai departe indiferent ca are in fata un simplu om, sau un adevarat om de afaceri.

 

Ideea #5. Un profesionist monitorizeaza planul de dezvoltare al noilor parteneri veniti in afacere.

Domeniul vanzarii in retea este plin de oameni care sunt foarte incantati timp de un minut, apoi se pierd in restul actiunii.

Un adevarat lider al domeniului vanzarilor in retea, va face ceea ce a spus ca va face, pentru ca stie ca acest lucru ii aduce un semnificativ respect din partea oamenilor.

Pasul #1. Se felicita si se apreciaza cu sinceritate decizia prospectului de a intra in afacere.

Pasul #2. Se face un raport de echivalenta intre asteptarile noului partener, si asteptarile reale pe care trebuie sa si le insuseasca.

Pasul #3. Se decide de comun acord ca diferenta dintre succes si esec, suntem doar fiecare dintre noi in parte!

Pasul #4. Se porneste la drum asigurandu-se noul partener ca are acces la toata informatia, viziunea si determinarea profesionistului, mergand impreuna pe pista rapida catre succes.

 

Ideea #6. Telul unui profesionist este de a se concentra pe informare si intelegere.

Telul unui amator este de a face inscrierea. Telul unui profesionist este de expune informatia pana in momentul in care se ia o decizie.

Un profesionist nu lasa niciodata o expunere de informatii sa se termine fara programarea unei alte expuneri de informatii! Scopul unui profesionist este de e # a informa si  # a educa. Scopul unui profesionist este de a face orbii sa vada!

Unii dintre cei mai buni oameni ai domeniului vanzarilor in retea, au fost prospectati ani la randul de profesionisti, pana cand au luat decizia de a accepta oportunitatea.

 

Ideea #7. Telul unui profesionist este de a face orbii sa vada.

Daca ai crede cu adevar in produs, le-ai spune si prietenilor tai despre el? L-ai da mai departe?

Si acum revenim din nou la prima faza. Scopul unui profesionist este de a da informatia mai departe. Scopul unui profesionist este de a fi mijlocul de comunicare dintre produs si prospect!

 

# Oamenii pe care ii vei intalni, # Locurile pe care le vei vedea, # Persoana care vei deveni odata cu timpul, toate astea sunt doar lucrurile de suprafata pentru care merita sa devii un profesionist nu numai in domeniul vanzarilor in retea, ci un profesionist in tot ceea ce iti place tie sa faci!

Cel mai mare beneficiu nu este cel de a obtine ceea ce doresti. Cel mai mare beneficiu este ceea ce trebuie sa devii pe parcursul obtinerii a ceea ce iti doresti.

Cu respect, Talos Darius.

 

Intra si tu in proiectul ORGANO GOLD ROMANIA.  Este un proiect pe care eu il indragesc foarte mult. Este un proiect care intampina o nevoie a peste 86% din populatia lumii – Nevoia de a consuma cafea; este un proiect care intampina doua nevoi primordiale a 99.99% din intreaga populatie a lumii: #Nevoia de a socializa; #Nevoia de a fi sanatos!

Pentru detalii apasa AICI.

 

Comments

comments