How-to-Sell-Your-Way-Through-Life-Book-cover-760x1013

Prima parte a reviewului este aici.

Vorbim in a aceasta a doua parte despre caracteristicile omului de vanzari, dar nu inainte de a vedea ce sunt auto-sugestia, sugestia, cat si regula de aur, conform acestui manuscris.

 

Auto-sugestia este cea care ne spune ca orice vanzare care urmeaza sa fie facuta, din nou indiferent ca vorbim despre #vanzarea propriului drum in viata, #vanzarea unei idei de afaceri unui investitor, #vanzarea propriei personalitatii placute unui partener de viata, orice fel de vanzare ar fi ea trebuie sa fie facuta/vanduta in primul si in primul rand,  persoanei care vinde!

Sa iti vinzi tie in primul rand, drumul tau in viata, afacerea sau o personalitate placuta si irezistibila, si doar mai apoi sa vinzi oricare din aceste lucruri persoanelor cu care esti inconjurat.

Primul lucru pe care trebuie sa faci inainte de a vinde ceva, este sa te intrebi pe tine insuti daca tu ai cumpara lucrul respectiv. Iar aici intervine auto-sugestia! Auto-sugestia este cea care iti face mintea sa fie intratat de saturata cu ideea, personalitatea sau produsul pe care vrei sa il vinzi, incat mintea ta nu mai concepe nici o alta varianta decat vinderea cu succes a asetului respectiv. Aceasta este puterea auto-sugestiei!

Sugestia este capacitatea de a transmuta propriul tau gand in mintea altuia. Cand tu insuti esti perfect convins de valoarea creata de ideea sau produsul tau, cat si despre faptul ca ideea sau produsul este in sinea lui un aset valoros ce are capacitatea sa se vanda singur, in mintea si subconstientul persoanei din fata ta ce ganduri si ce informatie crezi ca vor fi transmise? Ai ghicit, gandurile si convingerile tale.

Doar acele ganduri care ating o frecventa si o vibratie superioara decat in mod normal, gandurile respective au capacitatea de a fi ‘telegrafiate’ in subconstientul persoanei din fata ta. Pentru a atinge frecventa si nivelul de vibratie superioara, gandurile tale trebuie sa fie imbalsamate cu emotie!

Emotia este cea care face vanzarile si care ‘face pamantul sa se invarta’. Incercand sa vinzi un lucru sau o idee cuiva, folosindu-te doar de ratiunea goala si rece a persoanei respective, vei avea mult mai putine sanse decat daca imbraci acel produs sau idee, intr-o puternica emotie care sa reinventeze produsul alaturi de motivele cu rezonanta (vezi prima parte a review-ului).

Emotia sexului, emotia dragostei, emotia sperantei, emotia credintei, emotia entuziasmului, emotia optimismului si emotia loialitatii, sunt dintre cele mai importante emotii cu care se poate imbraca un gand catre o vibratie si o frecventa superioara, cu scopul de a fi transmutat prin intermediul sugestiei, in subconstientul persoanei din fata ta cu care negociezi.

Dar mai intai de toate prin intermediul auto-sugestiei trebuie sa fii convins tu de unul singur de valoarea si puterea produsului, pentru ca de aici porneste totul.

 

Caracteristicile omului de vanzari:

# indicele de fitness. Da, ai ghicit, corpul unui om de vanzari si nu numai, trebuie sa fie un corp atragator si cu dovada de fitness, adica cu capacitatea de a planta in subconstientul persoanelor cu care acesta interactioneaza, ca au de a face cu o persoana ce poseda gene bune. A fi atras de o persoana ce poseda gene bune este un mecanism inconstient de care avem parte fiecare dintre noi, este un mecanism evolutionist ce are valente adaptative cu scopul de a duce specia mai departe, iar acest mecanism functioneaza incepand de la primii oameni de pe pamant pana in zilele noastre, asa ca fii sigur ca apelezi la aceasta caracteristica a omului de vanzari.

# curajul. Este capacitatea de a merge mai departe indiferent de descurajarile si depresiile care apar pentru moment in cale.

# imaginatia. Este abilitatea de a sta literalmente, in papucii celeilalte persoane, si a anticipa fiecare miscare sau gand care urmeaza sa apara in decursul negocierii.

# comunicarea verbala. Tonul vocii trebuie sa fie placut, cuvintele trebuie sa fie atent articulate, muzicalitatea trebuie sa fie cursiva iar vocea si accentul trebuie sa fie clare.

# cunostintele despre produsul pe care il vei vinde. Omul care decide sa vanda trebuie sa fie in cunostinta de cauza asupra fiecarui detaliu a produsului pe care il aduce in fata.

# increderea in valoarea produsului sau serviciului pe care il ofera. Fara incredere nu exista auto-sugestie, iar fara auto-sugestie nu exista sugestie.

# cunostinte despre prospectul/persoana care urmeaza sa cumpere. Dupa cum spuneam, omul de vanzari trebuie sa faca o munca laborioasa cumuland informatii despre prospectul caruia urmeaza sa i se prezinte produsul. In primul si in primul rand trebuie sa fie stabilite care sunt #motivele relevante pentru acea persoana, cat si care ar fi cele mai eficiente #emotii pentru persoana respectiva, cu scopul de a imbraca produsul/ideea cu acele emotii.

# emotiile care vor determina cel mai mult, prospectul sa imbratiseze decizia de a cumpara.

# abilitatea de a neutraliza mintea cumparatorului. Se refera la capacitatea de a alunga orice urma de distractori care nu sunt propice pentru incheierea negocierii, cat si la conturarea acelei imagini vii si intense, in mintea cumparatorului, care duc la decizia pozitiva a acestuia de a incheia pozitiv vanzarea.

# abilitatea de a incheia vanzarea. Prin puterea sugestiei, omul desavarsit in arta vanzarilor conduce in asa fel prezentarea, incat lasa sa creada ca este fost clientul intotdeauna, cel care decide si cel care incheie pozitiv vanzarea.

 

Regula de aur.

Regula de aur spune ca orice facem sau intreprindem pentru oricine altcineva in afara de noi insine, este ceea ce facem si intreprindem pentru noi insine.

Este clar la fel ca legea gravitatiei, ca raul pe care il faci vecinului tau atunci cand te razboiesti cu el, este raul pe care ti-l faci tie insuti. Propriul tau vecin locuieste in imediata proximitate a gospodariei tale. Cum ai putea sa aduci raul cat mai aproape de casa ta, razboindu-te cu propriul vecin!?

Atunci cand iti ajuti fratele, esti tu cel pe care te ajuti.

Regula de aur spune sa oferi mai multa valoare decat valoarea pentru care esti platit.

Doar oferind mai multa valoare decat valoarea pentru care esti platit, oamenii te vor selecta, vor afla valoarea ta creata pentru ei de un real folos, iar beneficiile ce se vor intoarce la tine in schimb pentru valoarea oferita gratis, vor fi mult mai mari decat costurile pe care le vei face in prima faza de a oferi mai multa valoare decat valoarea pentru care ai fost platit.

(Autorul din review’ul de fata a inceput sa adopte regula de aur de a oferi mai multa valoare decat cea pentru care este platit. Acest review al cartii lui Napoleon Hill are capacitatea sa lumineze mintea si sa deschida imaginatia si inspiratia multor cititori care citesc acest post, si apoi a lua decizia pozitiva de a citi cartea in continuare).

(Prin faptul ca autorul din acest review a alocat timpul si energia pentru scrierea acestui review, prin faptul ca ofera mult mai multa valoare decat cea pentru care a fost platit, prin faptul ca transmite mai departe sursele de informatie pretioase din cartea careia tocmai i-a oferit un review, prin faptul ca face acest lucru gratis, beneficiile materiale si beneficiile de orice fel pe langa beneficiul de a avea ocazia de a invata enorm de mult mai multe lucruri datorita faptului ca pur si simplu transmite informatia mai departe, beneficiile si rasplata se vor intoarce la el in mod inzecit pentru ca ales sa urmeze principiul si regula de aur de a oferi mai multa valoare decat valoarea pentru care a fost platit).

Acesta este un review personal oferit pentru cartea lui Napoleon Hill – How To Sell Your Way Through Life.

Fiecare concept, fiecare principiu, fiecare regula cat si fiecare # mentionat in randurile de mai sus, sunt bineinteles mult mai amanuntit descrise in carte. Cartea isi merita fiecare rand citit pentru ca este vorba despre – Cum sa iti vinzi propriul tau drum in viata.

 

Cu respect, Talos Darius.

 

** Daca ti-a fost folositoare informatia din acest post, nu uita sa acorzi un Like paginii de Facebook, pentru a putea ramane in contact cu urmatoarele articole de pe blog.

Comments

comments