Te salut! Inainte de a incepe acest articol, simt nevoia sa mentionez ca articolul face parte din acea categorie de articole de pe blog, incadrate in sectiunea Influencer & Social Media.

Asa ca.. daca iti doresti sa devii cat mai popular si cat mai vizibil in mediul online, iar ca beneciu in urma acestui lucru sa castigi recompensele financiare (prin faptul ca iti vinzi propriile tale produse sau servicii, ori prin faptul ca ii ajuti pe altii sa faca exact acelasi lucru), nu uita sa citesti toate articolele din aceasta categorie de pe blog, Influencer & Social Media, deoarece cu siguranta vei gasi o gramada de idei folositoare care sa te ajute sa progresezi in mediul online.

Astea fiind spuse, hai sa trecem la hashtag-uri!

 

De ce e important sa pui hashtag-urile in postarile tale din mediul online!? Probabil ca ai observat ca unii folosesc hashtag-uri, iar altii nu.

Insa cel mai probabil ca ai observat, ca cei mai importanti influenceri si lideri de opinie din mediul online, indiferent de domeniul lor de activitate, folosesc hashtag-urile in cele din urma in postarile lor.

Motiv pentru care, la modul cel mai simplu, in cazul in care observi ca ei sunt populari online si iti doresti sa devii si tu ca ei, nu iti mai ramane decat sa ii copiezi pe ei si sa faci si tu ceea ce fac ei.

A.k.a. sa incepi sa folosesti hashtag-urile in mediul online.

Iti dau in continuare cinci idei in legatura cu cum sa faci lucrul acesta.

Iti voi propune doua domenii importante in legatura cu care trebuie sa iti inventezi la modul cel mai instant (in cazul in in care n-ai facut-o pana acum) doua hashtag-uri definitorii ale tale, iar mai apoi iti voi propune trei beneficii importane pentru care se merita sa faci lucrul acesta.

Asadar, sa incepem cu cele doua domenii, urmand sa continuam pe mai departe cu cele trei beneficii.

 

Cel mai important hashtag al tau din mediul online ar trebuie sa fie numele tau, semnatura ta, parafa ta, brandul tau.

In cazul meu personal e #TDarius. Iar cel mai probabil ca acum totul face sens, in cazul in care ma urmaresti in mediul online.

#TDarius e semnatura mea, parafa mea, pe care o folosesc, bineinteles, de fiecare data cand vine vorba de content si material original, creat tocmai de mine insumi.

Cum ar fi citate, articole, materiale video etc. etc.

Un alt hashtag extrem de important, tot unul care tine de branding personal, e #DRSMediaClub.

Diferenta dintre #TDarius si #DRSMediaClub, e aceea ca #DRSMediaClub cuprinde totalitate postarilor mele din mediul online, indiferent ca sunt create de mine in mod personal si autentic, ori sunt inspirate din alta parte.

De exemplu, cand dau o mostra gratuita din Ultima Muză, fiind carte scrisa de mine insumi, voi pune si #TDarius si #DRSMediaClub.

In schimb insa, pe de cealalta parte, cand fac de exemplu un review la cartea Secretele mintii de milionar, scrisa de catre T. Harv Eker, nu mai pun #TDarius pentru ca nu mai e content original, insa pun totusi #DRSMediaClub, pentru simplu fapt ca review-ul e scris de catre mine insumi.

Deci, in mediul online, am putea spune ca pot sa incadrez acel review in categoria brandului meu personal, din moment ce review-ul e scris de catre mine insumi.

#TDarius e pur si simplu semnatura mea proprie, iar #DRSMediaClub reprezinta, practic, tot ceea ce sunt eu in mediul online.

La modul cel mai simplu, imagineaza-ti ca #DRSMediaClub reprezinta un nou canal de televiziune, insa pentru a urmari toate materialele (citate, articole, materiale video, podcasturi) de pe acest canal de televiziune, denumit in continuare ”#DRSMediaClub”, nu trebuie sa te uiti la televizor, ci trebuie sa te uiti pe blog, pe Facebook, pe Youtube, pe, Instagram, pe SoundCloud etc. etc.

Cat de geneiala poate sa fie chestia asta? Sa ai propriul tau ”canal de televiziune” online!?

Bun, acum ca am terminat cu primul si cel mai important hashtag al tau in mediul online, adica hashtag-ul cu numele si semnatura ta, gandeste-te care ar putea fi un hashtag scurt, popular si care sa prinda la oameni, in cazul numelui tau personal.

De exemplu daca te-ar chema Liviu Man, ai putea pune la modul cel mai simplu #MLiviu, sau daca te-ar chema Ionascu Andrei, ai putea pune la modul cel mai simplu #IonascuAndrei.

Importat e sa iti placa tie, sa sune bine, si sa prinda la public. Lasa-mi intr-un comentariu la sfarsitul acestui post, hashtag-ul tau pesonal, sunt chiar curios.

 

Al doilea cel mai important hashtag altau in mediul online ar trebui sa aiba legatura cu domeniul tau de activitate.

Cel mai adesea in cazul meu personal, poti sa observi in postarile mele #DezvoltarePersonala si #EducatieFinanciara.

Pentru ca in cea mai mare parte este vorba despre cele doua bloguri ale mele.

#DezvoltarePersonala pentru www.talosdarius.ro si #EducatieFinanciara pentru www.inteligentfinanciar.ro

Care e domeniul tau de activitate in legatura cu care creezi cotent in mediul online!?

Daca tu esti o femeie si esti, de exemplu, un tehnician de unghii. E foarte important sa inserezi in fotografiile pe care le faci, manichiurilor clientilor tai, unele hashtag-uri precum #nails, sau #beauty, ori poate ca #makeup. Ai inteles ideea.

 

Primul si cel mai important beneficiu al utilizarii hashtag-urilor in mediul online – Beneficiul tehnic!

Iar in legatura cu acest beneficiu te poti folosi atat de hashtag-ul tau personal cat si de hashtag-ul domeniului tau de activitate (#TDarius si #DezvoltarePersonala) in cazul meu.

In cazul in care cineva, de exemplu, vrea sa gaseasca toate postarile mele in mediul online, sa spunem ca pe Facebook sau pe Instagram, pur si ismplu tot ce necesita sa faca e sa caute in bara de cautare #TDarius.

Iar de indata ii va aparea un fel de jurnal cronologic cu toate postarile mele (citate, articole, materiale video, podcasturi) in care eu am inserat #TDarius.

Nu odata mi s-a intamplat cand imi cautam propriul hashtag (#TDarius), pe Facebook sau pe Instagram, sa observ cum de-a lungul timpului o gramada de oameni au dat share la postarile mele din mediu online.

Poate la citate (mi se intampla cel mai adesea), poate la articole, poate la vloguri, ai prins ideea.

In cazul in care cineva, de exemplu, vrea sa gaseasca materiale folositoare in domeniul #DezvoltariiPersonale sau in domeniul #EducatieiFinanciare, pur si simplu tot ce necesita sa faca e sa caute aceste doua hashtag-uri, din nou, pe Facebook sau pe Instagram, iar postarile mele din mediul online ii vor aparea din nou in cronologie.

45893045_2053963777995433_8620511512152244224_nPentru ca m-am asigurat, evident, sa inserez aceste doua hashtag-uri in postarile mele.

In cazul in care tu esti un fotograf, de exemplu, e foarte important sa inserezi de fiecare data #Photography, sau #Nikon, sau #Canoon, sau #DSLR, in fotografiile tale.

Pentru ca in acest fel, oamenii care au aceleasi interese ca si tine (vor sa gaseasca fotografii misto in mediul online) si cauta aceste doua hashtag-uri pe Facebook sau pe Instagram, au sansa sa gaseasca, evident, tocmai fotografiile tale.

Iar in acest fel tu ajungi la stadiul de a castiga bani din pasiunea ta pentru fotografie, in calitatea de fotograf, iar viitorii tai clienti sa se afle, evident, cu niste fotografii profi si atractive facute din partea ta.

Iar toate astea au pornit de la niste simple hashtag-uri precum ar fi #Photography, sau #Portret etc.

 

Al doilea cel mai important beneficiu al obiceiului de a folosi hashtag-uri in mediul online – Beneficiul psihologic!

Pe langa #TDarius, #DRSMediaClub, #DezvoltarePersonala sau #EducatieFinanciara, cel mai probabil ai observat ca folosesc la modul cel mai persistent, unele hashtag-uri definitorii deja cand vine vorba de stilul meu caracteristic, precum ar fi #Persistenta, #Continuitate, #Angajament, #NuRenuntaNiciodata, #NeverGiveUp, #HustleHard, #MuncesteDinGreu, #WorkingHard, ai prins ideea.

Pentru ca in cea mai mare parte, acestea sunt, literalmente, cele mai importante domenii despre care scriu in cadrul postarilor mele din domeniul dezvoltarii personale.

Iar magia care se intampla tocmai in acest moment, pe plan mental si pe plan psihologic, e ca de fiecare data cand eu inserez #NuRenuntaNiciodata, #MuncesteDinGreu, #Angajament, #Persistenta, #Continuitate, in postarile mele din mediul online..

Nu doar mediul online e singurul loc in care sedimentez aceste hashtag-uri!

Ci inserez si sedimentez aceste hashtag-uri si in mintea si in psihicul meu, cu fiecare data cu care am mai facut o postare in mediul online.

Iar beneficiul si magia care se intampla, este aceea ca, Darius #NuRenuntaNiciodata, Darius #MuncesteDinGreu, Darius este totdeauna #Persistent si #Perseverent in atingerea propriilor sale scopuri si obiective.

Motiv pentru care, nici nu mai este de mirare, de ce pana la urma, de fiecare data Darius isi indeplineste cele mai importante obiective.

Gandeste-te care ar putea fi acele cateva hashtag-uri in cazul tau personal, pe care ai putea sa le implementezi in functie de domeniul tau de activitate.

Implementand acele hashtaguri precum #Motivatie, #Actiune, sau #Strategie,  nu doar in mediul online cu ocazia postarilor, ci implementand si in mintea si in viata ta reala de zi cu zi acele mentalitati subsumate in hashtag-urile respective, beneficiile din viata reala vor incepea sa se vada cat de curand!

Cat de #MindFuck poate sa fie chestia asta?? Si deja am inceput sa vorbesc in hashtag-uri :)) Lasand gluma la o parte acum, sigur nu te-ai fi gandit la acest beneficiu psihologic in cazul folosirii hashtag-urilor in mediul online.

 

Cel de-al treilea beneficiu – Beneficiul vizual.

Desi e ultimul, insa nu neaparat cel mai putin important, beneficiul vizual e acela ca oamenii incep sa te recunoasca si sa iti recunoasca intr-un mod mult mai usor, postarile din mediul online.

Sa spunem ca e un urmaritor frecvent de-al tau, dupa o zi grea de lucru, sta si el pe Facebook si da un search plictisit si obosit.

Insa doar cu vederea lui periferica observa unul dintre hashtag-urile tale notorii, #HustlerMentality in cazul meu.

Care, apropo, inseamna sa muncesti si sa muncesti si sa nu renunti niciodata la visurile tale, pana in momentele in care acestea devin, literalmente, realitate.

Iar chiar daca follower-ul respectiv a trecut deja in newsfeed de postarea ta, pentru ca dupa cum iti spuneam, e seara iar el e obosit dupa o zi lunga de lucru, totusi daca doar prin vederea periferica i-a intrat in radarul lui vizual acest hashtag notoriu al tau, se va intoarce la postarea ta si ii va acorda atentie in cele din urma, in cazul in care e un urmaritor frecvent de-al tau.

Gandeste-te, pe langa semnatura ta proprie si domeniul tau de activitate, care ar putea fi cateva alte hashtag-uri mai periferice, sa le spunem asa, pe care le-ai putea folosi cu continuitate in cadrul postarilor tale.

Te poti face mult mai vizibil si mai usor recognoscibil in mediul online, prin intermediul acestor hashtag-uri ale tale pe care le folosesti cu frecventa in mediul online.

 

Spune-mi daca ti-a placut acest articol din categoria Influencer & Social Media, respectiv, care dintre aceste cinci idei vei incepe sa le implementezi de indata in cazul postarior tale din mediul online?

Astept feedback-ul tau cu mare interes.

Iar doar in cazul in care consideri ca am reusit sa creez valoare pentru tine, prin intermediul articolelor de pe acest blog, nu uita sa ma sustii, achizitionandu-ti oricare dintre cele trei carti scrise pana acum in domeniul dezvoltarii personale. Click pe imaginea de mai jos pentru a vedea detaliile despre carti.

35241116_1830171937041286_4141307582490869760_n

O zi frumoasa iti doresc si spor la #hashtag-uri :) !

 

** Daca ti-a placut acest post, nu uita sa acorzi un Like paginii de Facebook, pentru a putea ramane in contact cu viitoarele postari de pe blog.

** Daca crezi ca acest post poate fi folositor prietenilor tai, nu uita sa ii acorzi si un Share.

Comments

comments