' Te iubesc mult dar se stinge ' T. D.  www.talosdarius.ro

‘ Te iubesc mult dar se stinge ‘ T. D.
www.talosdarius.ro

#24 Septembrie, 2016 – am ajuns la Paris fiind primit in gazdan de Adrian Cot. Articolul despre Legea atractiei in urma careia am ajuns la Paris cat si gandurile calatoriei insumate pana in acel moment, il gasesti aici. Insemnatiile intregii calatori prin Europa alaturi de Cornel Redes, le gasesti incepand de aici.

# 26 Iulie - Alaturi de Talos Cornel, am calatorit impreuna la Eindhoven, Olanda, cu scopul de a aduce o masina in tara. Am trecut prin ‘s-Hertogenbosh, Utrecht si Hilversum. La inoarcerea spre casa ne-am oprit prin Cologne, Germania. In urma acestei calatorii, impresionat fiind de orasul german, a luat nastere urmatorul citat: ‘ Esti mai bogat cu fiecare calatorie pe care o faci ‘ ; cat si o importanta constatare in viata legat de Legea atractiei (vezi articolul aici).

# Inainte de 26 Iulie - doua lucruri importante s-au mai intamplat in viata mea. Prima dintre ele, pentru ca defapt e vorba despre doua prezente feminine, e Diavolita, iar a doua dintre ele, e Femeia, vara perfecta.

# 26 Martie, 2016 - aniversarea varstei de 22 de ani. Mi-au urat peste 300 de persoane La multi ani, am petrecut ziua facand ritualul cafelei la Concerto, chiar si muncind pentru a bucata de timp deoarece cei care adora ceea ce fac pentru ei nu exista vacante si zile de nastere, mai pe seara am luat cina in familie cu verisorii la Molo Garden, Sarmasag, iar dupa ora 12 am petrecut alaturi de prieteni la Dori’s the One, Zalau.

# 23 Martie, 2016 – am participat la seminarul lui Lorand Soares Szasz 21 de metode pentru a creste afacerea ta – sustinut la Briliant Park, Zalau.

# 21 Martie, 2016 – Arta vorbitului in public – seminar sustinut de Ovidiu Oltean la Wine O’Clock Am participat alaturi de Cristina Pop.

# 18 Martie, 2016 – Atunci cand Miss Boboc ramane bosumflata, articol scris la Ra Cafe, Oradea.

# 29 Februarie – 3 Martie 2016, practica in Cabinetul de Examinare Psihologica C.F.R. Oradea.

# 26 – 27 – 28 Decembrie 2015, Brasov. Cautand pe centru o cafenea pentru a putea lucra la manuscrisul mentionat mai jos, am intrat pentru prima data la Coffeöl Brasov.  In fiecare dintre cele trei zile am lucrat la manuscris de la cafenea.

# 25 Decembrie, IR 1642 Jibou – Brasov 2015. Pe parcursul calatoriei am inceput seria de trei zile de lucrari intensive la manuscrisul ‘Convingerile oamenilor de succes’

# 13 Decembrie 2015, Crystal Palace Ballroms – Eveniment remarcabil cu ocazia a 10 ani de activitate Personalitate Alfa, primul contact alaturi de Pera Novacovici.11218949_972862126105609_8688657715706674752_n12373445_973351552723333_4188402109684932344_n Rezumatul evenimentului aici.

# 12 Decembrie 2015, Romexpo. Super Saturday, eveniment Organo Gold, invitati speciali Angelica Enache si Gianni Zonta.  Spre seara alaturi de Roxana Trincan la Dreamers Pub Caffee.

# 31 Octombrie – 1 Noiembrie 2015, Cluj Napoca – Brasov – Cluj Napoca (via Sibiu). De remarcat ar fi peisajul de toamna din zona Sebes – Saliste, plus zona Fagarasului.

‘ Un fel de usor dulceag spre delicios si destul de predictibil ‘ ;  # Vanilla Urban Lounge

12009725_954447034613785_7863939393930680291_n

# 9 Octombrie 2015, Black Eagle Pub, cu un decor pe negru accentuat, lucios si elegant la fel precum oamenii de dinauntru, Flavored Cappuccino este combinatia perfecta dintre dulce, cremos si insiropat.

# 6 Octombrie 2015, Ghidul Inteligent Financiar cu un cuprins de 26 de pagini, Trei pasi simpli catre Independenta Financiara, a fost in intregime realizat.

# 18 Septembrie 2015, Zona Cafe cum vii dinspre Biblioteca Universitara ‘ Lucian Blaga ‘, inspre centru undeva in dreapta pe parcurs, pe o pietonala ingusta, draguta si detasata, poate fi locul perfect in caz ca vrei sa te ascunzi de lume, desi te afli in continuare in zona centrala.

# 11 Septembrie 2015, ‘ Citatul care a schimbat macazul ‘ primul post de pe InteligentFinanciar.ro, blogul cu tematica financiara ce isi are ca scop sa gazduiasca toata informatia personala de pe aceasta nisa pentru a putea fi disponibila urmarsilor ca si pretioase lectii de viata in acest domeniu.

# 10 Septembrie 2015, am calatorit din nou la Cluj pentru a completa transferul la fara frecventa cu ceva acte lipsa. Pentru prima data am incercat cafeneaua de pe centru Corso Cafe, am ramas placut impresionat de atmosfera moderna si tipica a turistilor si a oamenilor de afaceri dinlauntrul incaperii, cat si de vederea de ansamblu de-a dreptul inspiratoare!11207287_932280440163778_5246275883684357165_n

# 8 Septembrie 2015, am calatorit la Cluj pentru reinmatricularea in anul II la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, de data aceasta fiind stundent la fara frecventa.

# 16 August 2015, am infiintat impreuna cu Teodor Mihailescu pagina de locatie Gara Ceheiu

# 5 August 2015, am calatorit impreuna cu familia la Sighetul Marmatiei. Am incercat cafeneaua Boulervard Cafe stand pe terasa, atmosfera era una placuta, linistitoare, putin retrasa pe o pietonala ce se despartea de zona centrala. Ceea ce era de remarcat in drumul catre Sighet calatorind cu trenul era acea portiune de cale ferata ce mergea paralel la o proximitate de 5-10 metri cu Raul Tisa, denota de aici ca pe cealalta parte a raului se afla Ucraina.

# 10 Iunie 2015, ‘ Nervi tari si multa tarie ‘, primul post de pe poeticsimleu.ro; activitatea noastra poetica incepe sa prinda recunoastere la nivel local.

# 27 Aprilie 2015, am calatorit impreuna cu Daniel Man si Cristian Haranyi la Praga, apoi Dresden (Germania).

# 22 Februarie 2015, Buna! ‘ Primul post de pe actualul blog talosdarius.ro, blogul cu tematica personala (omul si ganditorul Talos Darius): ‘ Nu-ti voi lasa drept bunuri dupa moarte, decat un nume asezat pe o carte ‘, a se intelege de aici dorinta de a lasa mostenire urmasilor gandurile si invataturile personale.

# 17 Decembrie 2014, Ardelean Maria se alatura echipei de pe PoeticSimleu cu prima ei poezie: ‘ Esti un inger bun ‘.

# 19 Octombrie 2014, primele citate postate pe Stilu nu-mi da pace, pagina de citate ce are ca scop prezentarea unei colectii personale de citate culese odata cu timpul.

# 10 Octombrie 2014, am infiintat impreuna cu Teodor Mihailescu pagina de poezie PoeticSimleu. Prima poezie postata: ‘ Nervi tari si multa tarie ‘, locatia infiintarii paginii, Vegas Cafe .

# 1 Mai 2014, am calatorit impreuna cu Filip Hadczy-Pop la Cracovia, vizitand lagarul de concentrare Auschwitz-Birkenau.

# 23 Septembrie 2012, am calatorit la Londra in vizita la amicul meu Gabriel Man.