Cand eram in perioada liceului (acum am 25 de ani), mi-am deschis si eu un cont de Instagram.

In acele momente nu stiam eu ce este aceea ”biografie” (locul de sub poza de profil unde cu cateva cuvinte te descrii pe tine, sau descrii afacerea ta), cat nu eram constient nici de faptul ca, tocmai sub biografie, se poate amplasa un ”link” (singurul link pe care-l poti posta, de fapt, pe contul tau de Instagram), iar acel link sa duca spre o pagina dorita de tine.

In acele momente din perioada liceului, pentru tot ce foloseam eu contul de Instagram, era pentru a uploada cateva fotografii cu mine (cele mai bune), si pentru a incepe sa conversez cu fete pe chat.

De fapt, in perioada liceului, nici nu stiam si nici nu visam, ca voi deveni vreodata un scriitor.

Nu aveam pretentii nici la postura de blogger, din moment ce inca nu aveam blogurile deschise.

Asadar, ideea de a deveni vreodata un scriitor, nici prin vis nu mi-a trecut.

Totusi.. cam pe la finalul liceului mi-am deschis acest blog.

Iar mai apoi in primul an de facultate (la psihologie), am scris prima mea carte: Convingerile oamenilor de succes.

Din dorinta de a deveni mai cunoscut in online (incat tot mai multa lume sa-mi cumpere cartea), am inceput sa ma documentez despre Instagram.

Facebook-ul imi aducea cateva vanzari, insa nu erau indeajuns.

Documentandu-ma despre Instagram, atunci am inceput sa pricep ce este aceea ”biografie” (locul in care spun pe scurt ca am o carte de vanzare), si ca defapt in biografie se poate amplasa un ”link”, care sa duca tocmai spre ”landing page”, adica pagina de vanzare a cartii de pe acest blog.

Iar din acele momente am inceput sa realizez faptul ca – Stai asa.. cu ajutorul contului de Instagram eu pot avea un ”magazin online”, deschis non-stop si accesibil pentru oricine, de oriunde din lume!

Literalmente, cineva din Germania sau Anglia, se uita in magazinul meu online numit Instagram, observa in biografie detaliile despre prima mea carte, devine curios, apasa pe linkul din biografie, este trimis catre pagina de vanzare a cartii unde poate accesa si mai multe detalii despre carte, iar daca e ”ce trebuie” si daca raspunsul e afirmativ, poate plasa comanda.

Eu i-am trimis clientului cartea in format electronic (PDF) prin Email, el mi-a trimis banii pe cont, si uite asa cu ajutorul magazinului meu online numit Instragram, am parte de vanzari din Anglia, Germania, din toata Europa si de oriunde din lume.

Instagram a creat pentru mine acel ”mediu” (magazin online), in care eu pot sa anunt lumea ca am o carte de vanzare, iar lumea se poate decide daca sa cumpere sau nu.

Insa daca nu ar fi fost Instagram, eu nu as fi avut un magazin online deschis, nu as fi avut sansa sa ”spun” si sa ”arat” lumii ca am o carte de vanzare.

Oportunitatea din zilele noastre, de a avea un magazin online deschis, nu a fost dintotdeauna accesibila.

Instagramul a aparut doar din 2010, iar nici internetul nu a aparut cu tare multi-multi ani inainte.

Ia-ti un moment si gandeste-te pentru putin timp, la ideea de a avea un magazin al tau..

Bunicii tai care au trait cu 50 de ani in urma, poate au fost chiar buni afaceristi, aveau sange de atreprenori, insa nu s-au putut bucura de privilegiul de a avea un magazin al lor, online, deschis, care sa poata fi accesat de catre oricine, de oriunde.

Daca bunicii tai aveau un produs pe care sa il livreze (poate aveau un magazin de pantofi, sau poate aveau o brutarie), literalmente, aveau nevoie de un magazin fizic care sa fie deschis pentru clienti, in asa fel incat sa se materializeze vanzarile.

In cazul in care nu voiau sa stea ei la casa de marcat, trebuia sa plateasca salariu unui vanzator, trebuia sa ii plateasca acestuia pensia si asigurarea de sanatate, trebuia sa plateasca impozite statului pentru ca aveau un magazin deschis, trebuia sa plateasca chirie pentru magazin, in cazul in care nu detineau acel magazin.

Insa noi, in zilele noastre.. putem avea un ”magazin” al nostru, fara ca sa fim nevoiti sa trecem prin toate dificultatile mentionate anterior.

Literalmente, in ziua de azi poti sa ai un magazin de pantofi si sa vinzi pantofi, insa fara sa ai un magazin fizic pentru a vinde acei pantofi!

Poti sa-ti pastrezi stocul cu pantofi acasa in garaj, postezi fotografii cu perechile de pantofi disponibile, clientul interesat plaseaza coamnda, iti plateste banii, iar tu ii trimiti pantofii prin posta sau prin curier!

Tu realizezi oportunitatea de care ti-am vorbit tocmai acum!??

Poti sa ai un magazin al tau, fara sa mai platesti un vanzator, fara sa platesti chirie, fara sa platesti impozite la stat!

Magazinul ti-l ofera Instagram, tu mai trebuie sa vii doar cu un produs de calitatea de care oamenii sa fie interesati, si iata cum functioneaza afacerile in zilele noastre.

Cel putin eu asta fac de cativa ani de zile.. postez pe Instagram, prin imagini, secvente din cartile scrise, cat si materiale video pe contul de Instagram TV, iar in urma informatiilor transmise prin acele fotografii sau vloguri, lumea se decide daca le pot fi folositoare cartile mele, sau nu.

In cazul in care raspunsul e afirmativ, ei apasa pe linkul din biografie, ajung pe paginile de vanzari ale cartilor, iar mai apoi atat eu cat si clientii suntem ferciti.

Daca te-ai gandit vreodata sa vii si tu la randul tau cu un produs sau un serviciu pe care sa-l oferi clientilor, Instagram iti poate fi de mare folos in acest sens.

Pentru ca cu ajutorul unui cont de Instagram, ai ocazia sa iti deschizi acel ”magazin”, care e deschis non-stop si care e vizibil pentru clienti de oriunde din lume, scopul acestui magazin fiind acela de a te ajuta pe tine sa vinzi acel produs sau serviciu pe care-l ai tu de oferit clientilor.

In cazul in care aceasta oportunitate este pentru tine, sper din tot sufletul ca vei si profita de ea!

Despre cum sa iti creezi un magazin extrem de popular in online, pentru acel produs sau serviciu al tau (un magazin care sa aiba minimum 10.000 de followeri, adica minimum 10.000 de potentiali clienti), te poate invata cartea Expert pe Instagram.

** Detaliile despre carte le poti afla cu un click tocmai aici.

Te salut, ca fiecare data, pana data viitoare, si sper din tot sufletul ca in cazul in care aceasta oportunitate este pentru tine, vei si profita de ea.

Comments

comments